Πώς να βελτιώσετε το engagement στο Instagram
Για τους λάτρεις των Social Media, το Instagram κατέχει συνήθως την πρώτη θέση προτίμησης καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα από κάθε συσκευή και αποτελεί μια ευχάριστη διαδικασία η επεξεργασία φωτογραφιών με φίλτρα και ο σχολιασμός αυτών στη συνέχεια. Όμως για τις επιχειρήσεις που το χρησιμοποιούν για επαγγελματικούς λόγους δεν αρκεί απλά να προσθέσουν μία νέα φωτογραφία αλλά χρειάζεται να ακολουθούν κάποια tips ώστε να πετυχαίνουν το σκοπό τους.
1.Χρησιμοποιείστε Call to action: Δώστε στους followers τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με τη δημοσίευση σας. Να τους παροτρείνετε να κάνουν like ή repost τις δημοσιεύσεις σας ώστε να γίνουν και σε άλλους γνωστές.
2.Επιλέξτε hashtags με ενδιαφέρον: Είναι αυτονόητο ότι κάθε δημοσίευση θα πρέπει να την ακολουθεί κάποιο κείμενο με τα ανάλογα hashtags. Η επιλογή των hashtags θα πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε να δίνει τη δυνατότητα σε χρήστες αν σας αναζητήσουν να σας βρίσκουν εύκολα.
3.Διαγωνισμοί φωτογραφίας: Διοργανώστε διαγωνισμούς φωτογραφίας μέσω Instagram και δώστε δώρα, όχι απαραίτητα μεγάλης αξίας.
4.Σύνδεση με άλλα Social Media: Οργανώστε τη συνεχή ενημέρωση και απ'ευθείας σύνδεση όλων των Social Media που διαχειρίζεστε. Κάθε ανάρτηση σε Facebook ή Twitter θα πρέπει να αναρτάται αυτόματα και στο Instagram.
5.Instagram ωράριο: Κάντε έρευνα και βρείτε τις ώρες όπου το μήνυμα όπου θέλετε να περάσετε στο κοινό στο οποίο απευθύνεστε είναι πιο εύκολο να γίνει αποδεκτό.