Blog

Web Is Our Passion. Let's Blog About It!
Αξιοποίησε τις θερινές εκπτώσεις για να απογειώσεις το eshop σου

Αξιοποίησε τις θερινές εκπτώσεις για να απογειώσεις το eshop σου

Οι θερινές εκπτώσεις αποτελούν την μεγαλύτερη ίσως ευκαιρία για να αυξήσεις τις πωλήσεις στο eshop σου, να ισχυροποιήσεις τη θέση του brand σου στην αγορά και φυσικά να αποκτήσεις νέους πελάτες. Αξιοποιώντας σωστά το ψηφιακό μάρκετινγκ και εφαρμόζοντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική, μπορείς να δεις μεγάλες αυξήσεις στις παραγγελίες του e-shop σου κατά την περίοδο των εκπτώσεων και φυσικά να αυξήσεις τα έσοδα της επιχείρησής σου.

Δημιούργησε ένα ελκυστικό και εύχρηστο περιβάλλον

Το πρώτο πράγμα που θα χρειαστείς είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έτοιμο να υποδεχθεί τους πελάτες κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων. Το σημαντικότερο ρόλο παιζει η ταχύτητα του eshop σου. Είναι λογικό αν ένα website αργεί να φορτώσει, ο επισκέπτης να το εγκαταλείψει σύντομα. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία, που θα σε βοηθήσουν να εντοπίσεις που βρίσκεται το πρόβλημα. Εξίσου σημαντικό είναι το να προσθέσεις ειδικά banners σχετικά με τις θερινές εκπτώσεις και να τοποθετήσεις σε συγκεκριμένες κατηγορίες όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτεις σε έκπτωση αυτή την περίοδο. Μην ξεχνάς πως όσο πιο εύκολα εντοπίσει ο επισκέπτης αυτό που αναζητά, τόσο πιο πιθανό να ολοκληρώσει και μια αγορά.

Image
Image

Η επιλογή των λέξεων 

Η διατύπωση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στον τρόπο που οι καταναλωτές ανταποκρίνονται σε μία καμπάνια εκπτώσεων. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η διαφορά μεταξύ των φράσεων «κερδίστε 10%» και «εξοικονομήστε 10%». Η πρώτη τονίζει το κέρδος της έκπτωσης, ενώ η δεύτερη δίνει έμφαση στην εξοικονόμηση χρημάτων. Σίγουρα, θα πρέπει να πραγματοποιήσεις A/B testing, για να διαπιστώσεις τι είναι αυτό που προτιμά το κοινό σου. Πάντως, έχει διαπιστωθεί ότι μία διατύπωση με τη φράση «κερδίστε…» παρακινεί περισσότερο το καταναλωτικό κοινό να προβεί σε αγορές, ακόμα κι αν δεν είναι όλα τα προϊόντα του καταστήματος σε έκπτωση.

Διαφήμισε τις εκπτώσεις του e-shop σου σωστά



Κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων ο ανταγωνισμός στον κόσμο του ψηφιακού εμπορίου είναι αυξημένος. Συνεπώς, χρειάζεσαι εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να ξεχωρίσεις και να προσελκύσεις τους υποψήφιους πελάτες σας. Δημιούργησε μια ολοκληρωμένη προωθητική εκστρατεία, αποκλειστικά για τις ειδικές προσφορές αυτής της περιόδου. Μπορείς να επενδύσεις σε προωθητικά μηνύματα μέσω του email marketing και να αξιοποιήσεις διαφημιστικά εργαλεία όπως τα Google Ads και τα Social Media Ads. Αυτό που πρέπει ωστόσο να προσέξεις είναι το να προωθείς τις εκπτώσεις σου στο σωστό κάθε φορά κοινό.

Image
Image

Social Media & Influencers



Τα Social Media παίζουν σημαντικό ρόλο  στις εκπτώσεις. Είναι η ιδανική ευκαιρία για να συνάψεις συνεργασίες με Influencers ώστε να προωθήσεις το eshop σου και να δεις τις πωλήσεις σου να αυξάνονται.

Δημιούργησε ένα πρωτότυπο και ελκυστικό περιεχόμενο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαφημίζοντας τις εκπτώσεις, ώστε να προσελκύσεις νέους πελάτες. Αξιοποιώντας τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία του Digital Marketing μπορείς να κάνεις τη διαφορά φέτος στις θερινές εκπτώσεις και να επωφεληθείς στο έπακρο, πολλαπλασιάζοντας τους επισκέπτες του eshop σου και βελτιώνοντας αισθητά τις πωλήσεις σου! Χρησιμοποιώντας σωστά το ψηφιακό μάρκετινγκ, θα μπορέσεις να ξεχωρίσεις και να αποκτήσεις ένα ισχυρό brand name.

Image

Συμπέρασμα

Η ψυχολογία του marketing είναι μία ολοκληρωμένη επιστήμη, που μελετά τη συμπεριφορά του ανθρώπινου παράγοντα στον ρόλο του καταναλωτή. 
Θα πρότεινα πριν οργανώσεις μία εκπτωτική καμπάνια, να αφιερώσεις λίγο παραπάνω χρόνο και να δείς ποιες εκπτωτικές ενέργειες προτιμά το κοινό σου, έτσι ώστε να αυξήσεις τις πωλήσεις σου!



Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου & θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο πλάνο για την επιχείρησή σου.

Σχετικά Άρθρα

Χρήσιμα Links

Επικοινωνία