Πως να προωθήσετε σωστά το ηλεκτρονικό σας κατάστημα(eshop);
Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις παροχής προϊόντων έχουν στραφεί στη δημιουργία του ηλεκτρονικού τους καταστήματος, ακολουθώντας την τάση της αγοράς. Μάλιστα υπάρχουν περιπτώσεις όπου τα χρήματα που δαπανώνται για το στήσιμο και τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πολλά περισσότερα από όσα δαπανώνται για το κανονικό κατάστημα.
Όπως και στο κανονικό κατάστημα έτσι και στο ηλεκτρονικό δεν αρκεί απλά να στηθεί αλλά πρέπει να γίνουν και οι κατάλληλες ενέργειες για την προώθηση του, ώστε να επιτευχθούν οι διάφοροι στόχοι.
Αυτές οι ενέργειες έχουν να κάνουν:
-
Με τη βελτίωση του SEO ώστε η ιστοσελίδα να βγαίνει υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης της Google.
-
Με Social Media Marketing. Πλέον τα κοινωνικά δίκτυα δεν λείπουν από πουθενά και συμβάλλουν με τις κατάλληλες ενέργειες στην προώθηση της ιστοσελίδας - eshop και των προϊόντων.
-
Με Pay per Click διαφήμιση. Πρόκειται για την περισσότερο στοχευμένη διαφήμιση όπου ο διαφημιζόμενος πληρώνει όταν κάποιος επιλέξει να επισκεφθεί την ιστοσελίδα του. Οι γνωστότερες υπηρεσίες είναι το Google AdWords και το Facebook Ads.
-
Με Affiliate Marketing. Affiliate είναι ένας τύπος Performance Based Marketing και σχετίζεται με την προώθηση των προϊόντων από συνεργάτες, μέσα από τις δικές τους ιστοσελίδες. Για κάθε πώληση ο διαφημιζόμενος καταβάλλει ένα ποσό προμήθειας στο συνεργάτη
-
Με Email Marketing. Πρόκειται για στοχευμένη προώθηση που μπορεί να φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα.
Η κάθε μία από τις παραπάνω ενέργειες χρειάζεται σωστή οργάνωση ώστε να αποφέρει αποτελέσματα.