5 συνηθισμένα λάθη Email Marketing

Το Email Marketing είναι πλέον μία από τις πιο εύκολες λύσεις μάρκετινγκ και σε πολλές περιπτώσεις η πιο αποδοτική. Ο καθένας μπορεί έστω και με λίγες γνώσεις να δημιουργήσει ένα email και να το στείλει σε εν δυνάμει πελάτες και να δει εύκολα και γρήγορα τα ποσοστά του να αυξάνονται. Τα λάθη όμως που μπορεί να γίνουν μπορεί να φέρουν τα αντίθετα αποτελέσματα τα οποία θα είναι και μη αναστρέψιμα.

Τα λάθη που θα παρουσιαστούν παρακάτω είναι τα πιο συχνά που παρατηρούνται στις καμπάνιες Email Marketing.

1. Δε στέλνετε συχνά email ή Στέλνετε συνέχεια

Η ιδανική συχνότητα αποστολής email αναφέρει για 1 φορά την εδβομάδα. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι έχετε πράγματα να πείτε και δε θα στείλετε ένα ακόμα αδιάφορο email.

2. Δεν υπάρχει σύνδεσμος διαγραφής

Είναι απαραίτητο να δίνετε τη δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν να διαγραφούν από τη λίστα εύκολα.

3. Αποστολή email σε άτομα που δε σας έχουν δώσει το δικαίωμα

Η εγγραφή στη λίστα με τα μέλη θα πρέπει να γίνεται από τους ίδιους τους πελάτες μέσω των σημείων που προτρέπουν για εγγραφή σε newsletter.

4. Δεν ελέγχετε τα στατιστικά των email

Πλέον είναι ιδιαίτερα εύκολο να ελέγξετε τα στατιστικά των email σας. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείτε να δείτε την ανταπόκριση της καμπάνιας καθώς και τυχόν αλλαγές που πρέπει να γίνουν.

5. Δεν είναι mobile friendly

Το 70% των χρηστών που απευθύνεται το email θα ανοίξουν το email μέσω κινητού ή tablet. Για αυτό πρέπει ο σχεδιασμός του email να απευθύνεται και σε αυτές τις συσκευές.

Όποιο από τα παραπάνω λάθη αν κάνετε πρέπει γρήγορα να το διορθώσετε και να δημιουργήσετε την πιο ολοκληρωμένη καμπάνια Email Marketing.  

Επιστροφή στο Blog